معرفی قویترین مهره های ساکر استارز

در این مقاله به بررسی قویترین مهره های بازی ساکر استارز به همراه نکات ریز و ویژگی های منحصر بفرد هر مهره خواهیم پرداخت

مقدمه ای از ساکر استارز

ساکر استارز از برترین بازی های ورزشی و استراتژیک نزد کاربران اندروید و IOS میباشد که در مدت کمی طرفداران زیادی به خود جذب کرد. بازی ساکر استارز توسط شرکت Mini Clip طراحی و ساخته شد و علت محبوبیت آن میتوان به گیم پلی و گرافیک دو بعدی جالب آن اشاره کرد که در نوبه خود منحصربفرد میباشد.

مهره های ساکر استارز

اینکه بخواهیم هر مهره را بررسی کنیم و در آخر بگوییم که کدام مهره در ساکر استارز برتر میباشد یک کار غیر معقول است بلکه مبایست به 3 ویژگی اصولی هر مهره اشاره کرد. با در اختیار داشتن دانش و اطلاعات کافی در این موارد مهره مناسب خود را پیدا خواهید کرد.

ساکر استارز

Time

یکی از ویژگی های هر مهره Time میباشد شما در انتخاب مهره میبایست تایم را در نظر بگیرید و قطعا مهره ای که فیلتر Time بیشتری داشته باشد برتر خواهد بود.

Force

از دیگر ویژگی های برتر و خاص که میبایست دقت لازم را به عمل آورد Force میباشد. فورس مربوط به قدرت و نیرو مهره میباشد هر مهره ای که فیلتر بیشتری از Force را طی کرده باشد قدرت و نیرو بیشتری به توپ وارد میکند پس میتوان گفت مهره قوی مهره ایست که Force قابل توجهی را دارا باشد.

Aim

Aim از دیگر خصوصیت های یک مهره میباشد این ویژگی مربوط به هدف گیری میباشد. در واقع هر چقدر مقدا Aim یک مهره بیشتر باشد، هدف گیری دقیق تری را پوشش خواهد داد و برتری شما مقابل حریف به نمایش خواهد گذاشت.

در کل این 3 ویژگی مهم و کلی هر مهره میباشد. پس به راحتی میتوان مهره های قوی را از دیگر مهره های ساکر استارز متمایز کرد چرا که فقط مهره های خاص و بینظیر هر 3 ویژگی فوق را با درجه بالا دارا میباشند.

مهره های ساکر استارز

نکته دیگری که نیاز به ذکر است و شما به عنوان یک بازیکن میبایست به آن توجه کنید، این است که انتخاب مهره شما بستگی به نحوه بازی و استراتژیک شما دارد. اگر سبک بازی شما به حالت قدرتی میباشد باید مهره ای انتخاب کنید که Force آن زیاد باشد یعنی اولویت اول شما ویژگی Force باید قرار گیرد.

اگر علاقمند به هدف گیری و حالت های استراتژیک هستید، پس قطعا اولویت اول Aim را مد نظر قرار دهید. با رعایت این نکات مهره ای که انتخاب میکیند با برتری شما رابطه مستقیم خواهد داشت و طعم برنده شدن را خواهید چشید.

امیدواریم که مطالب فوق پیشرفت شما را در بازی Soccer Stars دو چندان کند.

ممنون از همراهی شما.

 

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. محمد گفت:

    اگر ۱نفر وتنها ۱نفر تونست بگه قابلیت تایم مهره چیه!!!خخخخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *