ترفند های بازی ساکر استارز

ساکر استارز از دیگر بازیهای جذاب اخیر میباشد. امروز به اتفاق، سراغ ترفند های این بازی محبوب و دوست داشتنی خواهیم رفت.

ساکر استارز

ساکر استارز یک بازی زیبا در سبک استراتژیک-ورزشی میباشد که توسط شرکت سرشناس MiniClip ساخته شد. در بازی ساکر استارز هر تیم دارای 5 بازیکن میباشد که به نوبت میبایست، با استراتژیک و ترفند های لازم توپ را وارد دوازه بان حریف کنند. گرافیک و گیم پلی جالب و جذاب از دیگر ویژگی های خاص و محبوب Soccer Stars میباشد. در ادامه به بررسی برترین ترفند های این بازی خواهیم پرداخت. با مطالعه وعمل به ترفندهای زیر به راحتی حریفان خود را شکست دهید.

 

ساکر استارز

 

ترفند های بازی ساکر استارز

در این بخش چند ترفند کلی و حرفه ای را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

از نهایت قدرت برای شوت زدن استفاده نکنید

قدرت بیشتر= برد، این عنوان قطعا اشتباه میباشد. شما میبایست بدانید در هر موقعیت از چه قدرتی برای ضربه زدن به توپ استفاده کنید تا نتیجه لازم را بگیرید. این نکته را بدانید که اگر همیشه از نهایت قدرت برای ضربه زدن استفاده کنید پیش بینی توپ و مهره برای شما سخت تر خواهد شد، با رعایت نکات فوق گامی به سوی حرفه ای شدن خواهید برداشت.

موقعیت مناسب برای مهره ها

همان طور که در آغاز، خدمت شما عرض کردیم ساکر استار یک بازی در سبک ورزشی-استراتژیک میباشد. پس نیاز است که استراتژیک و تفکر را در این بازی به کار بگیرید. یکی از این موارد میتوان به قرار گیری مناسب مهره ها اشاره کرد. یک ساکر باز میداند که با ضربه های متوالی، مهره های خود را در مکان های مناسب قرار میدهد تا به راحتی حریف را به دام بیندازد و زمین بازی را از آن خود کند. در آخر به این نکته توجه کنید، بسته به موقعیتی که در آن قرار گرفته اید ضرورت دارد مهره های خود را به حالت تدافعی یا هجوم بچینید.

کنترل دو لمسی

اگر برای شما بازی کردن با یک انگشت دشوار میباشد یا صفحه گوشی شما کوچک میباشد حتما از کنترل دو لمسی استفاده کنید. چرا که با استفاده از این ویژگی میتوانید به راحتی از دو انگشت خود برای هدف گیری و ضربه زدن استفاده کنید. علاوه بر لذت بخش تر بودن بازی عملکرد شما ارتقا پیدا خواهد کرد.

ضربه زدن

از ترفند ها و نکات مهم بازی ساکر استارز میتوان به ضربه زدن اشاره کرد. خیلی از بازیکنان نوپا بدون هیچ تفکر و استراتژیکی ضربه میزنند اما یک پلیر حرفه ای با برنامه و دقت حرکت خود را شروع میکند. شما باید بدانید که در هر موقعیت چه مقدار قدرت به توپ وارد کنید و مهره های شما باید در کدام مکان قرار گیرند.

تمرین مداوم

برای موفقیت در هرکاری یا در هر بازی ضرورت دارد که تمرین و تلاش را پیشه خود قرار دهید. برای موفقیت در بازی ساکر استارز نیز به تلاش و تمرین روی بیاورید تا به مرور پیشرفت را احساس کنید.

 

Soccer Stars

 

امیدواریم که مطالب فوق باعث افزایش عملکرد شما در بازی محبوب و جذاب ساکر استارز شود.

ممنون از همراهی شما.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *