دانلود بازی ساکر ستارز نسخه قدیمی

در این مقاله نسخه قدیمی بازی ساکر استارز را به شما معرفی کرده  و نحوه دانلود آن را به شما آموزش میدهیم ، پس با ما همراه باشید.

 

بازی های شبیه به ساکر استارز

همانطور که میدانید بازی جذاب ساکر استارز محصول کمپانی mini clip، یکی از بازی های محبوب فوتبالی می باشد که افراد زیادی این بازی هیجان انگیر را انجام میدهند، شاید افرادی که این بازی را تجربه کرده باشند علاقمند به تجربه بازی های دیگر در همین سبک را داشته باشند.

ما  تصمیم گرفتیم تعدادی از این بازی های جذاب را برای شما عزیزان گرداوری و معرفی کنیم، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

بازی دریم لیگ ساکر DREAM LEAGUE SOCCER 2021

بازی بسیار جذاب و مهیج با گرافیکی شگفت انگیر که به راحتی میتواند با بازی هایی همچون فیفا رقابت کند از دیگر ویژگی های بازی دریم لیگ ساکر به روز رسانی های آن می باشد که در هر فصل بازی، کیفیت جالب تری را به شما ارائه میدهد.

دریم لیگ ساکر

دریم لیگ ساکر

بازی فوتبال استرایک FOOTBALL STRIKE

بازی فوتبال استرایک با گرافیک بالا، امکان بازی کردن هم به صورت آنلاین و هم به صورت آفلاین شما را ساعت ها باتیم های مقابل سرگرم میکند و میتواند یک رقابت لذت بخش را برای شما به ارمغان بیاورد.

این بازی بیشترین تمرکز خود را بر روی ضربه های ایستگاهی نموده است; به این معنی است که گل زدن هدف اصلی شما در زمین فوتبال است. همچنین شما میتوانید با خرید سکه، دلار فوتبال استرایک به تمام بخش های بازی دسترسی پیدا کنید و یک تجربه عالی و مهیج داشته باشید.

فوتبال استرایک

فوتبال استرایک

بازی ایکس تریم فوتبال XTEREME FOOTBALL

سازنده این بازی استودیو 9m interactive می باشد که در آن به مسابقات خیابانی فوتبال پرداخته است. رقابت هایی سخت و هیجان انگیز که دو تیم را در مقابل هم قرار میدهند. سبک بازی خلاقانه وجدید است و فضای حاکم در ایکس تریم فوتبال با بازی های فوتبالی دیگر تفاوت حیرت انگیزی دارد.

ایکس تریم فوتبال

ایکس تریم فوتبال

بازی تاپ الون TOP ELEVEN

یکی از بهترین های بازی سبک فوتبالی بازی top eleven می باشد، بازی به صورت آنلاین دنبال میشود و نکته جالب این بازی سبک خود مدیریتی آن می باشد. به این منظور که شما میتوانید با استفاده از خلاقیت خود تیم خود را بسازید و طبق سلیقه خودتان بازی را مدیریت کنید.

در بازی تاپ الون خبری از استانداردهای از پیش تعیین شده فوتبال نیست و شما می توانید هر جور که مایل باشید بازی را مدیریت کنید، همچنین به روز رسانی های این بازی گاهی اوقات آپشن های جالب و جدیدی را به شما هدیه میدهد.

تاپ الون

تاپ الون

بازی فوتبال منیجر FOOTBALL MANAGER

این بازی ویژه کسانی است که علاقه زیادی به جزئیات مدیریتی دارند و تشنه به دانستن مسائل مدیریتی و جریان های پشت پرده فوتبال دارند. بازی فوتبال منیجر سبک مدیریتی شما را به چالش میکشد تا بتوانید مدیریت خود را بسنجید و بفهمید که تا چه اندازه مهارت در مدیریت را دارا هستید. پس اگر علاقه به مربیگری و مدیریت ورزش جذاب فوتبال دارید پیشنهاد میکنیم حتما این بازی جالب را تجربه کنید.

با انجام بازی فوتبال منیجیر تجربه های جدیدی به دست خواهید آورد، اگر خود را در حد یک منیجیر حرفه ای فوتبال میدنید همین الان تیم خود را به جام جهانی برسانید.

فوتبال منیجر

فوتبال منیجر

بازی فیفا ساکر FIFA SOCCER

گرافیک بالای بازی فیفا ساکر به جذابیت بیشتر این بازی افزوده است. بازی فیفا ساکر یکی از بی رقیب ترین بازی های فوتبالی می باشد که هدف اصلی این بازی پرداخت پولتان برای خرید بازیکن های حرفه ای تر و ساختن تیمی قدرتمند تر می باشد، هنگامی پرداخت پول در بازی، گیم پلی آن برای شما جذاب تر میگرد.

همچنین قسمتی در این بازی وجود دارد به نام Vs Attack که شما میتوانید با روش های مختلف به حریف خود حمله کنید، هر چقدر تیم شما قوی تر باشد برد شما ساده تر خواهد بود.

فیفا ساکر

فیفا ساکر

بازی ساکر هیرو SCORE HERO

بازی چالش بر انگیز SCOR HERO شما را به قسمت های مهم و هیجان انگیز بازی در همان ابتدا دعوت می کند. از ترکیب های متفاوت و کرنر های جذاب و مهیج گرفته تا موقعیت های حساس و مهم.

بیش از 700 مدل چالش های متفاوت تا بتوانید بهترین تجربه از بازی فوتبال را داشته باشید، فقط کافیست دقت و تمرکز بالایی داشته باشد تا بتوانید یک بازیکن قوی و تکنیکی شوید. گیم پلی ساده بازی ساکر هیرو در کنار سایر نکات مثبت این بازی به عملکرد راحت شما در این بازی کمک شایانی میکند.

ساکر هیرو

ساکر هیرو

بازی ساکر کاپ SOCCER CUP 2020

قبل از بازی کردن حتما در قسمت راهنمای بازی نکات مهم و همچنین روش بازی ساکر کاپ را مطالعه فرمایید، گرافیک این بازی تا حد زیادی به بازی های واقعی شباهت دارد، در ابتدای بازی شاید کمی بازی کردن برایتان سخت باشد اما با تمرین میتوانید یک بازیکن حرفه ای در این بازی شوید.

اساساً بازی Soccer cup بر پایه تماشای تبلیغات شکل گرفته، برای دسترسی به سایر قسمت های این بازی نیازی به پرداخت درون برنامه ای نیست.

ساکر کاپ

ساکر کاپ

بازی نیو استار ساکر NEW STAR SOCCER

تجربه کاملا جدید در میان تمام بازی های فوتبالی، در بازی نیو استار ساکر شما نقش یک نوجوان 16 ساله را دارید که دارای مهارت بسیار زیادی در فوتبال می باشد. وقت آن رسیده که باید با تمرین مهارت بیشتری کسب کنید تا به یک ستاره فوتبالی تبدیل شوید.همچنین در این میان باید با هم تیمی ها، مربی و… ارتباط برقرار کنید که هرچه ارتباط شما با آن ها بهتر باشد کیفیت بازی شما نیز بهتر خواهد بود.

در میان زندگی کاری و ورزشی خود زندگی شخصی خوبی با پارتنر خود داشته باشید، در کل سبک بازی داستانی از کل زندگی شما به عنوان یک فوتبالیست معروف از ابتدا شناخت خود تا زمان فوتبالیست شدن شما و بعداز آن می باشد.

نیو استار ساکر

نیو استار ساکر

در این مقاله سعی کردیم جذاب ترین و متفاوت ترین بازی های فوتبالی را برای شما گلچین و معرفی کنیم، امیدوارم از خواندن این گفتار لذت برده باشید.

نظرات و انتقادات خود را با ما به اشتراک بگذارید با تشکر.

منبع : بازی های شبیه به ساکر استارز

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *