همه چیز در مورد بازی soccer stars

در این مقاله به بررسی کامل بازی soccer stars و نقد و بررسی دقیق آن میپردازیم، پس با ما همراه باشید. با گسترش و پیشرفت گوشی های هوشمند ، بازی های آنلاین زیادی توانسته اند جای خود را در اسمارت فون ها باز کنند و افراد زیادی در سراسر دنیا جذب خود کنند.

روزانه افراد زیادی به انجام این بازی ها مشغول می شوند و در این بین کمپانی های زیادی دست به کار شدن تا در این بازار داغ و رقابتی جا نمانند.

یکی از جنجالی ترین و در واقع میشه گفت بزرگترین کمپانی بازی های آنلاین که در سال ۲۰۰۱ تاسیس شده ، کمپانی مینی کلیپ (Miniclip) است که توانسته خودش را به یک ابر برند جهانی تبدیل کنه.

این کمپانی که دومین وب سایت بزرگ تخصصی بازی های آنلاین هست، توسط دو دوست جوان تاسیس شده است که با تنوع زیادی از بازی ها در وب سایت خود توانسته اند میلیون ها کاربر از سراسر جهان به وب سایت خود جذب کنند.

کمپانی مینی کلیپ (Miniclip) بازی های خود را در پلتفرم های اندروید،ios و ویندوز به بازار جهانی بازی های آنلاین ارائه داده اند.

یکی از پر مهیج ترین بازی این ابر کمپانی (Miniclip) که توانسته محبوبیت خاصی در بین کاربران خود ایجاد کند ، بازی ستارگان فوتبال یا همان ساکر استارز (Soccer Stars). با خرید سکه بازی ساکر استارز از این بازی هیجان انگیز لذت ببرید.

بازی ساکر استارز (Soccer Stars) یک بازی رقابتی که می تواند حریف یا رقیب شما از دوستان یا دیگر کاربرانی این بازی پر مهیج در سراسر دنیا باشند.

بازی ساکر استارز هم بصورت آنلاین (که نیاز به اینترنت دارید) و نیز بصورت آفلاین که با قسمت هوش مصنوعی این بازی طرف هستید ، انجام پذیر است. با خرید جم از سایت ما بالاترین امتیاز را کسب کنید.

در بازی ساکر استارز (Soccer Stars) شکل متفاوتی از فوتبال به نمایش گذاشته شده است به اینصورت که بجای استفاده از بازیکن واقعی ، از پنج دایره متحرک استفاده شده است.

شبیه سازی این بازی فوتبال بصورت ۲ بعدی است که از فضای گرافیکی ساده و بالایی برخوردار است که در عین سادگی از رنگ آمیزی پویا و تنوع بالا زمین های بازی تشکیل شده و همین امر باعث جذاب تر شدن و کسل کننده نشدن بازی می شود.

در ساکر استارز (Soccer Stars) با هر برد در بازی به شما پاداشی تعلق میگیرد که این پاداش در قالب سکه و یا طرفدار به شما داده خواهد شد.در این بازی شما بوسیله سکه ها می توانید تیم خودتان را قوی تر کنید.

در بازی لیگ ها و برنده شدن به شما اسکناس تعلق میگیرد که می توانید با آن ها محصولات درون بازی را خریداری کنید .

در بازی ساکر استارز (Soccer Stars) برای ترکیب بندی تیم حرفه ای خود نیاز دارید تا از سکه های درون بازی استفاده کنید که در صورت تمام شدن سکه های خود می توانید با پرداخت مبلغ بصورت دلار تعداد سکه های خود را افزایش دهید.

از آنجایی که این کار برای کاربران ایرانی که طرفدار بازی Soccer Stars هستند ، دشوار میباشد سایت ما جهت راحتی کاربران علاقه مند به این بازی شرایط خرید سکه و اسکناس های بازی ساکر استارز را فراهم کرده است.

که می توانید به راحتی از طریق سایت ما اسکناس و یا سکه بازی Soccer Stars خریداری کرده و بعد در اکانت بازی شما افزایش میابند.

که قابل دسترس در سیستم عامل های اندروید و ios میباشد. در مقاله های بعدی با خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت در این بازی آشنا می شوید، با ما همراه باشید.

منبع: نقد و بررسی بازی Soccer Stars

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *