دانلود بازی ساکر استارز با لینک مستقیم

در این مقاله به سراغ  بازی جذاب و محبوب ساکر استارز و همچنین دانلود این بازی فوق العاده  با لینک مستقیم می رویم ، پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 

بازی آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز

بازی فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در همه جای دنیا است که طرفداران پرو پا قرصی را شیفته خود کرده است. گذشته از این که فوتبال در دنیای واقعی دوست داران زیادی دارد در دنیای مجازی نیز یک بازی جذاب برای طرفداران این ورزش محسوب میشود. امروز در این مقاله تصمیم داریم به معرفی یکی از این بازی های پرطرفدار آنلاین فوتبال که همان ساکر استارز شیرین میباشد بپردازیم; پس با ما همراه باشید.

روزانه افراد زیادی از جمله نوجوانان و خیلی وقت ها افراد جوان به انجام این بازی ها مشغول می شوند و در این بین شرکت های زیادی دست به کار شدن تا از این بازار داغ و رقابتی جا نمانند. یکی از بهترین و در واقع میشه گفت بزرگترین شرکت بازی های آنلاین که در مارس ۲۰۰۱ میلادی تأسیس شد، شرکت مینی کلیپ (Miniclip) است که توانسته خیلی سریع به یک جایگاه بزرگ در میان دیگر شرکت ها دست یابد.

شرکت مینی کلیپ (Miniclip) بازی های خود را در پلتفرم های اندروید، ios و ویندوز به بازار جهانی بازی های آنلاین معرفی میکند. بازی مهیج ساکر استارز (soccer stars) یک بازی رقابتی است که می تواند حریف یا رقیب شما از دوستان یا دیگر کاربران این بازی پر مهیج در سراسر دنیا باشد.

یکی از مزیت های که این بازی نسبت به دیگر بازی های آنلاین فوتبال این است که شما میتوانید در بازی ساکر استارز هم بصورت آنلاین (که نیاز به اینترنت دارید) و نیز بصورت آفلاین که با قسمت هوش مصنوعی این بازی طرف هستید به بازی کردن بپردازید.

گیم پلی این بازی بی شباهت به بازی های فوتبالی دیگر نیست و بسیار قابل فهم است و به دور از هر پیچیدگی می باشد و نیاز به داشتن مهارت خاصی ندارد. این بازی به صورت یک بازی رقابتی می باشدکه در آن میتوانید با تیم های دیگر به رقابت بپردازید و امتیاز به دست آورید سطح تیم خود را افزایش دهید و تیمتان را قدرتمند تر کنید.

نکته مهم: اندورید موردنیاز برای نصب این بازی 4 به بالا می باشد.

 

بازی آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز

بازی آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز

روش بازی آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز به چه صورت است؟

روش بازی بسیار ساده است، یک زمین، دو دروازه و 5 بازیکن در هر تیم وجود دارد که بازیکن ها به صورت مهره نمایش داده میشوند. هر بازیکن شانش یک بار ضربه دارد که فقط 15 ثانیه زمان دارد و بعد از آن نوبت به بازیکن بعدی میرسد. شمابرای انجام این بازی فقط باید هدف گیری دقیق و سریع داشته باشید.

همچنین داشتن یک استراتژی صحیح و چینش درست ترکیب بازی، شانس برد شما را در این بازی دو چندان میکند. دراین بازی با انجام رقابت باتیم های دیگر و درصورت برد جایزه یا همان پول به شما تعلق خواهد گرفت، برای رقابت با تیم های قوی باید پول پرداخت کنید و در صورتی که برنده مسابقه شوید علاوه بر پول اولیه ای که پرداخت کردید پول تیم مقابل نیز به شما تعلق خواهد گرفت.

هرچه امتیاز شما در بازی بالاتر برود سطح شما نیز بالاتر میرود و می توانید با تیم های قوی تر رقابت کنید. تازه یک خبر عالی برای دوست داران بازی آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز! شما با خرید سکه، دلار، ایونت و… بازی آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز میتوانید مهره های خود را بشدت قوی کنید یا از هدف گیری دقیق تری بهره مند شوید و در هر رقابت به راحتی برنده بازی آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز شوید.

 

ویژگی های بازی آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز:
  1. امکان بازی چند نفره آفلاین و آنلاین
  2. روش بازی آسان و سرگرم کننده
  3. گرافیک زیبا و جذاب بازیکنان و توپ
  4. امکان کسب سکه و پول
  5. دارای 3 نوع بازی (تورنومنت، دابل پرایز، پلی وان وان)
  6. توانایی دیدن مشخصات حریف از قبیل: ملیت، پرچم، تعداد بردهای مسابقات قهرمانی و معمولی، سطح تیم حریف
  7. امکان جستجوی اکانت افرادی که بازی را دارند با نوشتن نام آن ها در قسمت جستجو
  8. امکان تغییر شکل مهرها
  9. به دست آوردن کاپ های قهرمانی و داشتن یک بازی فوتبال فوق العاده.
  10. کاربری آسان و راحت

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و بازی جذاب و هیجان انگیر آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز را دانلود کنید و لذت ببرید.

منبع : بازی آنلاین فوتبال (soccer stars) ساکر استارز

 

 

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. area گفت:

    خیلی خوبه ممنون من راضی هستم

  2. امیر گفت:

    من خیلی ممنون از سازندش
    مرسی ازش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *