دانلود Soccer Stars 3.8.2 بازی ستاره های فوتبال

در این مقاله به سراغ ورژن جدید و جذاب از بازی ساکر استارز میپردازیم. با ما همراه باشید تا نحوه دانلود و نصب بازی Soccer Stars 3.8.2 را به شما آموزش دهیم.

دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2

بازی ساکر استارز یکی از مهیج ترین و جذاب ترین بازی های فوتبال مهره ای منتشر شده توسط شرکت مینی کلیپ در سبک بازی های ورزشی است. در بازی ساکر استارز شما به عنوان یک مربی کاربلد و با تجربه با تیم حرفه ای خود وارد یک مسابقه جذاب و نفس گیر با تیم حریف می شوید، در هر تیم سه مهره وجود دارد و شما باید با چیدن یک ترکیب ویژه با یک تکنیک حرفه ای و ضربات دقیق توپ را وارد دروازه حریف کرده و دروازه آن را باز کنید و در نهایت با زدن دو گل و در هم کوبیدن تیم حریف برنده بازی شوید.

یکی از مهم ترین نکاتی که شما درهنگام زدن ضربات باید به آن توجه داشته باشید این است که برای هر ضربه یک زمانی در حدود ۲۰ ثانیه تعیین شده که اگر شما در آن زمان به توپ ضربه نزنید نوبت شما از دست رفته و حریف می‌تواند با استفاده از فرصت مناسب توپ را وارد دروازه شما کرده و برنده بازی شود پس در هنگام بازی به زمان توجه کافی را داشته باشید.

 

دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2

 

بازی ساکر استارز

بازی ساکر استارز

 

سیستم های مورد نیاز بازی ساکر استارز

یکی از مهم ترین نکاتی که شما برای دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2 باید به آن توجه داشته‌ باشید داشتن یک سیستم قدرتمند و بروز است زیرا این نسخه دارای یک گرافیک و همچنین کیفیت بسیار بالا و چشم نواز است و برای اجرای روان و همچنین باکیفیت این بازی نیاز به یک سیستم قوی است، ولی می توان آن را با کیفیت پایین بر روی گوشی هایی با رده پایین نیز اجرا کرد.
ما در مطالب زیر حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای روان و همچنین دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2 را به شما معرفی کرده ایم:

  • سیستم عامل اندروید مورد نیاز برای دانلود و بازی ساکر استارز ۴.۱ است که که اکثر گوشی های رده پایین حال حاضر دنیا نیز این اندروید را داشته و شما می توانید برای اطلاع از اندروید گوشی خود ابتدا وارد تنظیمات گوشی خود شده و با کلیک بر روی منوی اطلاعات گوشی یا همان درباره تلفن از اندروید تلفن همراه خود باخبر شوید.
  • حداقل رمی که برای دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2 و همچنین اجرای روان این بازی لازم است رم دو است که شما برای اطلاع از رم گوشی خود نیز می توانید به همان مکان درباره تلفن در تنظیمات گوشی خود مراجعه کنید.
  • برای دانلود بازی ساکر استارز و همچنین نصب آن بازی، حافظه ای در حدود 110مگابایت است.
  • همچنین باید توجه داشته باشید که این بازی یک بازی آنلاین بوده و برای اجرای روان و همچنین بدون لگ نیاز به یک اینترنت پرسرعت و خوب دارد.
نکات مورد نیاز برای بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که شما می توانید کیفیت و همچنین سرعت نشان دادن تصویر را در بازی ساکراستارزبرای خود تنظیم کنید به طوری که اگر گوشی شما به یک گوشی رده پایین هست شما می توانید کیفیت آن را بر روی پایین ترین حالت تنظیم کرده و اگر که گوشی شما یک رده بالا یک گوشی رده بالا بوده و شما به راحتی می توانید سرعت و همچنین کیفیت نشان دادن تصویر را بر روی بالاترین حد خود گذاشته و از بازی خود نهایت لذت او را ببرید و بسیاری از تنظیمات دیگر که شما می توانید درون بازی آن را تنظیم کنید.
برای دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2 نیز سی پی یو و گرافیک بسیار بالایی نیاز نبوده و تقریبا اکثر گوشی ها توان اجرای آن را به راحتی دارند و اگر گوشی شما نیز یک گوشی در رده پایین یا متوسط است شما نیز می توانید این بازی را بر روی گوشی خود نصب کرده و از بازی خود نهایت لذت را ببرید.

 

بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2

 

سکه و دلار بازی ساکر استارز

سکه و دلار ساکر استارز همان اعتبار های درون بازی ساکر استارز هستند که شما می توانید به وسیله آن به بسیاری از مهره های بسیار زیبا و چشم نواز و همچنین طرح های ترکیبی بسیار کاربردی دست پیدا کنید. در بازی Soccer Stars شما می توانید علاوه بر خریدن سکه و دلار و گرفتن مهره های بسیاز زیبا و… با پرداخت پول و خرید درون برنامه ای هم به مهره های خاص و بسیار کمیاب و ویژه دست پیدا کرده و هم برای پیشرفت و راحت تر شدن کار خود یک مربی حرفه ای و کار بلد استخدام کرده تا بتوانید در بازی ها با کمک آن مربی به راحتی و با یک تکنیک حرفه ای حریف را شکست داده و با اقتدار برنده بازی شوید.

 

سکه و دلار بازی ساکر استارز را از کجا خریداری کنیم؟

شما می توانید پس از دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2، سکه و دلار بازی ساکر استارز، ایونت ها و هر چیز دیگری که در بازی Soccer Stars وجود دارد را با قیمت بسیار مناسب و امنیت کامل از سایت ما خریداری کنید.
برای خرید سکه و دلار بازی ساکر استارز به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید سکه و دلار ساکر استارز

 

چرا سکه و دلار بازی ساکر استارز را از موجم بخریم ؟

سایت ما با ۷ سال سابقه درخشان و پشتیبانی بسیار ویژه یکی از معتبر ترین و امنیتی ترین سایت ها با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین نماد ساماندهی در خرید سکه، دلار، ایونت و… است. برای اطمینان و اعتماد کامل از این سایت می توانید به منوی زیر مراجعه کرده و با کلیک بر روی عکس نماد اعتماد الکترونیک در صفحه ی جدید وارد سایت منوی اعتماد الکترونیک شده تا از امنیت و اعتبار کامل این سایت اطمینان کامل پیدا کنید و شما می توانید پس از دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2 با اطمینان کامل سکه و دلار بازی ساکر استارز را از سایت خریداری کنید.

 

پس شما می توانید با مطالعه مطالب بالا با دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2 آشنایی کامل پیدا کرده و با یک بازی حرفه ای حریف های خود را در هم کوبیده و با اقتدار برنده بازی شوید، همچنین شما می توانید با خرید سکه و دلار بازی ساکر استارز، به بهترین و زیباترین مهره های شگفت انگیز و همچنین ترکیب های ویژه و مربیان کاربلد دست پیدا کرده و به وسیله آن قدرت خود را در بازی چند برابر کنید.

منبع: دانلود بازی ساکر استارز نسخه 3.8.2

 

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. کوروش گفت:

    این بازی عالیه

  2. مینا رضایی فرد گفت:

    بسیار عالی اگه کار کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *