خرید سکه ساکر استارز

خرید سکه ساکر استارز از سوالات مطرح و کاربردی گیمر های ساکر استارز میباشد که در این مقاله به آموزش خرید سکه و دیگر امکانات ساکر استارز میپردازیم.

ساکر استارز، یک بازی ورزشی جذاب است. در این قسمت قصد داریم خرید سکه ساکر استار را آموزش دهیم و به رفع مشکلات اکانت در این بازی اشاره کنیم.

خرید سکه ساکر استار : آشنایی با گیم پلی ساکر استار

در این بازی، هر بازیکن 5 مهره دارد و به نوبت باید هر بازیکن یک توپ را درون زمین بازی با استفاده از مهره ها شوت کند و برنده کسی است که زودتر به تعداد گل مورد نظر برای پیروزی برسد. در این بازی می توانید ظاهر مهره های خود را تغییر دهید.

 

خرید سکه ساکر استارز

خرید سکه ساکر استارز

 

رفع مشکلات مربوط به اکانت و ذخیره سازی ساکر استار

ممکن است در این بازی به مشکلاتی برای ذخیره سازی اکانت روبرو شوید و یا اکانت شما بن شود. در این مقاله به تعدادی راه حل برای رفع مشکلات مربوط به اکانت و ذخیره سازی بازی ساکر استارز اشاره می کنیم.

بن چیست و راه حل رفع آن در ساکر استارز

لغت بن (BAN) به معنای توقیف است و در دنیای بازی های آنلاین به معنای قطع دسترسی کاربر به امکانات در بازی است. بن در بازی ساکر استارز دلایل مختلفی دارد.برای مثال استفاده از برنامه های شخص سوم برای هک بازی و یا تقلب در بازی یکی از این دلایل است و در صورتی که بن شوید راه حلی برای این مشکل ندارد. اما اگر از این برنامه ها استفاده نکرده اید و اشتباهی اکانت شما بن شده است با پشتیبانی مینی کلیپ تماس بگیرید. کمتر پیش می آید که اکانتی که بن شده است آزاد شود اما اگر اکانت شما اشتباهی بن شده است حتما به پشتیبانی بازی اطلاع دهید.

 

اکانت ساکر استارز

اکانت ساکر استارز

چگونه اکانت ساکر استارز خود را در دستگاه دیگری بازیابی کنیم؟

اگر دستگاه جدیدی خریده اید و می خواهید اکانت ساکر استارز خود را در آن بازیابی کنید و پیشرفت خود را در بازی ادامه دهید، میتوانید اکانت قبلی خود را بازیابی کنید برای این کار طبق آموزش زیر عمل کنید:

 

اگر اکانت خود را روی گوگل ذخیره کرده اید:

ابتدا وارد تنظیمات بازی شوید. روی علامت گوگل پلی با نوشته sign in with Google Play کلیک کنید. سپس جیمیل خود را وارد کنید و اکانت خود را بازیابی کنید. در صورتی که رمز اکانت خود را فراموش کرده اید به پشتیبانی گوگل مراجعه کنید.

 

Google Play

Google Play

 

اگر اکانت خود را روی فیسبوک ذخیره کرده اید:

وارد تنظیمات بازی شوید. روی علامت فیسبوک با نوشته Login with Facebook کلیک کنید. سپس اکانت فیسبوک خود را متصل کنید. در صورتی که رمز اکانت خود را فراموش کرده اید با پشتیبانی فیسبوک تماس بگیرید.

 

Facebook

Facebook

 

اگر اکانت خود را روی مینی کلیپ ایدی ذخیره کرده اید:

وارد تنظیمات بازی شوید. روی علامت مینی کلیپ با نوشته Continiue with Miniclip ID کلیک کنید. سپس اکانت مینی کلیپ خود را متصل کنید.

 

مینی کلیپ

مینی کلیپ

 

توجه:در صورتی که اکانت شما به صورت مهمان بوده است، امکان بازیابی آن وجود ندارد و باید آن را ابتدا روی یکی از روش های بالا ذخیره کنید و سپس بازیابی کنید.

منبع: خرید سکه ساکر استار و رفع مشکلات مربوط به اکانت در این بازی

 

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. amir گفت:

    پول میخام ساکر استاز پول بینهایت بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *