دانلود بازی ساکر استارز با لینک مستقیم

از محبوب ترین بازیهای ورزشی تلفن های همراه میتوان ساکر استارز را در لیست قرار داد، در ادامه به بررسی این بازی محبوب میپردازیم

ساکر استارز

بازی Soccer Stars یکی از بازی های محبوب در میان کاربران اندرویدی است که در ان شما به صورت آنلاین با یک حریف به صورت اتفاقی و یا با یکی از دوستانتان بازی خواهید کرد. هر تیم دارای ۵ بازیکن است که باید به صورت نوبتی سعی کنند توپ را وارد دروازه رقیب کنند. این بازی جذاب ساخت کمپانی نام آشنا و معروف Miniclip است که این در حال حاضر یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین بازی های آنلاین در میان تمام کاربران گوشی های همراه در سراسر دنیا است. شما در این بازی با رقیبتان باید مسابقه دهید و سکه جمع کنید که با این سکه ها می توانید وارد بازی در مراحل بالاتر و جذاب تر شوید و یا می توانید از شاپ این بازی خرید انجام دهید.

ویژگی های نسخه رسمی ساکر استارز

  • امکان بازی کردن آنلاین و آفلاین بازی به صورت چند نفره یا تکی.
  • گیم پلی ساده و سرگرم کننده با رابط کاربری روان.
  • حرکت های جالب توپ.
  • انجام مسابقات آنلاین در برابر بازیکنی از سراسر جهان.
  • جمع آوری تیم ها و جام های مختلف در تورنومت های جالب و جذاب.
  • امکان بازی با دوستان و آشنایان و رقابت به صورت تیمی با یکدیگر.
  • امکان اضافه کردن دوستان و حریف ها از طریق شبکه های اجتماعی فیسبوک، + Google و غیره.
  • جمع آوری تیم ها و بازیکنان مختلف برای ساخت تیمی با سلیقه خودتان.
  • سبکی جدید در بازی های ورزشی آنلاین.
  • دارای برد رتبه بندی و رقابت بر سر تورنمنت ها.
  • بازی ساکر استارز در دسته بندی بازی های مسابقه ای و ورزشی می باشد.
  • بازی ساکر استارز با گرافیک HD چشم ها را مجذوب خود کرده است.

 

دانلود بازی ساکر استارز با لینک مستقیم

 

دلایل محبوبیت چشم گیر ساکر استارز

تمامی دلایل منطقی و مورد قبول را برای شما گرداوری کرده ایم تا لذت واقعی این بازی را بهتر درک کنید.

تنوع دارد

شما سه بخش جذاب برای بازی کردن دارید. اول از همه، مسابقات رو در رو یا یک در مقابل یک است که هر فرد میزانی سکه را تعیین کرده و بر سر مجموع آن مسابقه می‌دهد. در این روش، شما می‌توانید ۸ زمین مختلف را انتخاب کنید که برای ورود به هر کدام، بایستی بهای مختلفی را بپردازید و قوانین پیروزی (تعداد گل) نیز در آن‌ها متفاوت است. یک مرحله نیز وجود دارد که شما می‌توانید تمام دارایی خودتان را در یک بازی شرط ببندید، امری که یک ریسک بزرگ محسوب می‌شود.

سادگی خاص

بایستی جمله «زیبایی در سادگی‌ست» را به‌راستی در این بازی معنا کرد! در واقع ساکر استارز به قدری ساده است که شاید تنها با ۵ دقیقه، شما از کلیت بازی به راحتی سر دربیاورید و انجام آن را آغاز کنید. امری که در بازی‌های آنلاین امروزی به ندرت دیده شده و برای یادگیری در آن‌ها نیاز به ساعت‌ها وقت است.

همیشه در اختیارتان میباشد

با توجه به اینکه ساکر استارز به Play Games گوگل متصل است، شما می‌توانید از طریق سینک کردن بازی با جیمیل و یا حساب فیس‌بوک خودتان، همیشه بازی‌تان را حفظ کرده و سکه‌ها و پول‌های خود را در صورت عوض کردن گوشی موبایل‌تان نیز دوباره انتقال دهید. حتی قادر هستید تا در مینی کلیپ یوزر بسازید و در صورت عدم علاقه به همه این موارد، به عنوان مهمان بازی کنید. در واقع شما هیچ‌وقت نگران این نیستید که اعتبار به‌دست آمده را با تعویض تلفن همراه‌تان از دست بدهید.

گرافیک ویژه

در این بازی برای احساس خوب در حین بازی گرافیک بازی با رنگ بندی های متفاوت ادغام شده و زیبایی خاصی را به ارمغان آورده تا شما با ساعت ها بازی کردن از بازی خسته نشوید.

روش های بازی مختلف

شما می­توانید در زمینه های مختلف با قوانین گلزنی مختلف بازی کرده و هر فرد از بازیکن ها مقداری سکه تعین کرده و سر مجموع سکه ها به مسابقه می­پردازند،که هیجان بازی را دوچندان می­کند. بازی دارای تورمنت های جذابی است که می­توانید با دیگر بازیکن ها به رقابت بپردازید.

بخش آفلاین

بسیاری از بازی‌هایی که مبتنی بر شبکه و رقابت آنلاین هستند، بدون اینترنت هیچ کاربردی ندارند اما ساکر استارز دارای مود آفلاین نیز است که شما می‌توانید علاوه بر سرگرم شدن بدون نیاز به اینترنت و سکه، مهارت خودتان را نیز در بازی بالا برده و یا بر روی یک گوشی، دو نفره بازی کنید.

 

ساکر استارز

 

کمپانی سازنده بازی ساکر استارز

بازی ساکراستارز که ساخته کمپانی بازی سازی خوش سابقه miniclip هست در زمینه فوتبال توانسته ایده های جدیدی را ارائه نماید که کمتر در بازی های دیگر این سبک دیده می شود. این کمپانی بازی های ورزشی و خوش ساخت دیگری را هم در کارنامه خود دارد که از جمله آنها می توان بازی های ۸ بال پول و اگاریو و PING PONG – BEST FREE GAME و BIKE RIVALS را نام برد که در آینده به بررسی آنها نیز خواهیم پرداخت.

نگاهی به منوی اولیه بازی ساکر استارز

در ابتدا بعد از ورود به بازی ساکر استارز اول از شما خواسته میشود که حتما وارد بازی بشوید که این کار از چند طریق از جمله ورود با اکانت گوگل پلی گیم امکان پذیر است و به آسانی انجام می شود. البته ورود به صورت مهمان نیز امکان پذیر است که در آن صورت دیگر فاقد مشخصات دلخواه خودتان در بازی خواهید بود. شما بعد از ورود به بازی منو اصلی بازی را خواهید دید که از ۴ قسمت اصلی تشکیل شده است که به ترتیب در این مقاله به معرفی هریک خواهیم پرداخت ..

بعد از ورود به بخش اول شما انتخاب خواهید کرد که با بازیکنان آنلاین از کدام ناحیه از جهان بازی کنید و بعد از انتخاب شما باید پولی را به عنوان ورودی پرداخت کنید که در صورت پیروزی در بازی دوبرابر پول پرداخت کرده را دریافت خواهید کرد. البته بعد از بازی با رقیب که یک رقیب واقعی و آنلاین است شما علاوه بر سکه مقداری امتیاز در گوگل گیمز و همچنین تعدادی طرفدار در بازی به دست خواهید آورد که طرفدار ها در بازی حکم همان تجربه برای ارتقاء سطح شما را دارند که طبعا با بالاتر رفتن سطح شما حریفانی با سطح های بالاتر و قوی تر در برابر شما قرار خواهند گرفت که به هیجان بیشتر بازی خواهد افزود.

گیم پلی بازی soccer stars چگونه است ؟

در رابطه با گیم پلی بازی ساکراستارز میتوان گفت که تقریبا بی نقص از آب درآمده و شما احساس هیچ گونه کمبودی را در آن نخواهید کرد که این هم امتیاز بسیار خوبی برای این بازی است. البته که این بازی از نظر گیم پلی با بازی های مرسوم فوتبال کاملا متفاوت است و از همزمانی در گیم پلی های مرسوم تبعیت نمی کند و به گونه ای می توان گفت که به گیم پلی بازی های استراتژیک نوبتی نزدیک شده است.

ویژگی های نسخه رسمی ساکر استارز

 

نگاهی به مهره ها و زمین بازی در ساکر استارز

در رابطه با مهره ها و زمین بازی این را هم باید اضافه کرد که تمامی آنها قابل تعویض و جابه جایی هستند و شما میتوانید پرچم کشور های مختلف و یا زمین های مختلف را از فروشگاه بازی تهیه کنید که به زیبایی بازی خواهد افزود.

نحوه برگزاری و اطلاعات تورنومنت soccer stars

در بخش دوم بازی که همان محل برگزاری تورنمنت های بازی است شما به صورت کاملا تصادفی با تعدادی از بازیکنان هم بازی خواهید شد و بر سر یک کاپ خواهید جنگید که در صورت پیروزی در تورنمنت طرفداران و پول خوبی را کسب خواهید کرد.

بازی های کوچک در گیم پلی ساکر استارز

بخش هیجان انگیز بعدی که بازی های کوچک نام دارد خودش به تنهایی شامل سه بازی است که این مورد هم خود به نوعی یکی از جذابیت های بازی هستند. اولین قسمت که سورپرایز پک نام دارد همان طور که از اسمش هم پیداست سه نوع بسته ی شانس در آن به فروش می رسد که با باز کردن آنها هر چیزی ممکن است گیرتان بیاید که البته در بسته طلایی ارزش آنها بالطبع بالاتر است.

ترفند های ساکر استارز

موجو جم شاپ برترین ترفندها را برای شما عزیزان گردآوری کرده و در اختیار شما قرار داده است تا رضایت کافی از ما و این بازی محبوب را داشته باشید در این بخش به یک سری ترفند های مهم و کاربردی میپردازیم.

کنترل با دو انگشت

در گوشی هایی با صفحه نمایشگر کوچک، استفاده از یک انگشت برای کنترل کمی سخت است. برای حل این مشکل از دو انگشت و کنترل دو لمسی استفاده کنید. به مهره ای که می خواهید استفاده کنید ضربه بزنید و نگه دارید و سپس با انگشت دیگر ضربه بزنید و بکشید تا هدف خود را کنترل کنید.توجه داشته باشید هنگامی که از کنترل دو لمسی استفاده میکنید از خط عبور نکنید.

از نهایت قدرت شوت استفاده نکنید

تعدادی از بازیکنان تازه وارد همیشه هنگام شوت کردن، از نهایت قدرت شوت استفاده می کنند در حالی که این اشتباه است. در واقع هر چه محکم تر به توپ ضربه بزنید، پیش بینی اینکه توپ به کجا می رود سخت تر می شود. البته گاهی اوقات در صورتی که ارزیابی خوبی از شوت خود داشته باشید، استفاده از نهایت قدرت در شوت مفید است.

مهره های خود را در موقعیت مناسب قرار دهید

این بازی شباهت زیادی به فوتبال واقعی دارد. مانند فوتبال که قرار دادن بازیکنان در موقعیت مناسب مهم است، در این بازی نیز قرار دادن مهره ها در موقعیت مناسب مهم است. مهره های خود را به گونه ای قرار دهید که نفوذ به دروازه خود را توسط حریف سخت کنید. همانطور که حمله و گل زدن در این بازی مهم است، دفاع و جلوگیری از گل زدن حریف نیز مهم است.

 

soccer stars

 

بخش لاتاری در گیم پلی soccer stars چیست ؟

بخش دوم که همان لاتاری یا قرعه کشی بازی است در آن کاملا وابسته به شانس شما امکان بردن مقدار زیادی سکه و بسته های شگفت انگیز و … وجود دارد که تنها هزینه چرخاندن این لاتاری پرداخت پولی است که با بازی کردن بدست آورده اید.

کارت شانس در بازی محبوب ساکر استارز

بخش سوم هم که خراشیدن نام دارد به نوعی همان شانس است که شما با خراشیدن و پاک کردن لایه روی کارت ها شانس خود را محک زده و در صورتی که سه کارت مشابه هم ظاهر شوند شما صاحب آنچه که بر روی آنها نقش بسته خواهید شد.

خرید سکه ساکر استارز

شما عزیزان همچنین می توانید با خرید سکه های بازی Soccer stars به پیشرفت بازی خود کمک بسیاری کنید. با خرید سکه این بازی قادر خواهید بود بالاتر و قدرتمند تر از سایر بازیکنان از این گیم پلی نهایت لذت را ببرید.

امیدواریم که مطالب فوق مفید و کاربردی بوده باشد و باعث رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: دانلود بازی ساکر استارز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *