چگونه در ساکر استارز با دوستان بازی کنیم

بازی ساکر استارز از محبوب ترین بازی های ورزشی میباشد و امروز آموزش چگونگی بازی با دوستان در ساکر استارز را برای شما شرح میدهیم.

ساکر استارز

اگر بدنبال یک بازی ورزشی-استراتژیک میباشید، یکی از برترین بازی ها قطعا ساکر استارز خواهد بود. این بازی توسط کمپانی بزرگ مینی کلیپ ساخته شد و توانست کارنامه درخشانی از خود بروز دهد که بسیاری از گیمرها را به خود جذب کرد. تیم مجرب ما امروز به این سوال شما که چگونه در ساکر استارز با دوستان بازی کنیم؟ پاسخ خواهد داد.

چگونه در ساکر استارز با دوستان بازی کنیم؟

برای اینکه بتوانید با دوستان خود یک بازی مهیج ورزشی بنام ساکر استارز را تجربه کنیدT در قدم اول میبایست از قسمت Friends اسم یا آیدی دوست خود را وارد کنید و درخواست دوستی را برای او ارسال کنید. دوست شما میبایست درخواست شما را قبول کند تا در لیست فرندز برای شما نمایش داده شود. بعد از آن میتوانید درخواست Challenge را ارسال کنید و مودهای متفاوتی را با دوستان خود تجربه کنید. همچنین این امکان وجود دارد که در زمین های متفاوت با شرط بندی های بیشتر نیز، رقابت با دوستان خود را هیجان انگیز تر کنید.

 

Soccer Stars

ساکر استارز

چگونه در ساکر استارز با دوستان بازی کنیم

 

مزیت ویژه ای که در بازی ساکر استارز با دوستان خود میتوانید تجربه کنید به این صورت میباشد که علاوه بر جذابیت بیشتر، امتیاز و سکه برای شما اعمال خواهد شد که در جای خود بازی را جذاب تر جلوه میدهد و به نوعی پیشرفتی در بازی شما حاصل خواهد شد. لازم به ذکر است که سعی کنید اکانت خود را لاگین کنید و با گست (مهمان) وارد نشوید تا مشکلی در بازی با دوستان پیش نیاید.

امیدواریم که نهایت لذت بازی ساکر استارز را با دوستان خود تجربه کنید.

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. mhmdbdallhy33@gmail.com گفت:

    عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *